lördag, juni 17, 2006

Papprika-festen!

Ja, hur trevligt som helst var det på Papprikas stora avslutningsfest!!! Härligt väder, massor med go'a, trevliga tjejer, god champange och smarrigt tilltugg!! Helt underbart!!!

Här kommer lite foton från festen :)


Söta sommartjejerna Ingela och Åsa


Papprikas ägare Malin håller tal


Partybrudar :)


Åsa med kameran i högsta hugg


Maria hade fixat upp en fotostudio och tog fina porträttbilder på alla scraptjejer :)


Papprikas designteam (Åsa, Ingela, Tanja och Sofie) annonserar Den stora utmaningens vinnare Anni!! Grattis!!!

Här kommer några av Marias porträtt på mig :)






7 kommentarer:

Anonym sa...

Härliga bilder! så roligt att få se så många "kändisar" :)

Anonym sa...

Åh vilket härligt tokskratt!!!!

Malena sa...

Tack för att du tog hand om mig så jag också kom med på festen. Det var jättekul att få prata lite mer med dig och se din underbara scraphörna IRL!!! Den går inte av för hackor.
Vilka underbara bilder Maria fick på dig!!!

Anonym sa...

Åh så härligt det ser ut! Jag är så glad att jag faktist var där och fick ta del av allt. Himla skoj att träffa dig igen!

Anonym sa...

va vad du e snygg! men de visste du redan...å vad vi var snygga, gu vad alla e snygga! (åsa knäpp av helgens fesligheter) puss på pannan

Maria sa...

Åh vad kul med lite bilder...Det var så kul att träffa alla tjejer & alla blev så snygga på bild..
Passar på att tacka alla modeller så så modigt ställde upp idag!!
Kram från mig!

fridakarolina sa...

Vad kul med fest hos Papprika!
Superfina och härliga bilder på dig!