måndag, juni 12, 2006

Lite alster då :)

Här kommer hälften av de alster jag gjort i helgen, får ladda upp övriga fyra ikväll eller nåt :)

Jag har bara pysslat med scrapliftar i helgen, vilket har varit oerhört givande och skoj :) Denna gång hoppas jag över vad jag använt för material, eftersom det kommer så många sidor :)

Här är en scraplift av AnnaS på Mysbebbarscraplistan... Orginalet först:


Min tolkning :)


---------------------------------------------------

Mina adepter har fått 4 st layouter att scraplifta (kallar det adeptutmaning. Spännande, va?)
Här är första LO:n gjord av Holly Pittroff på 2peas, tycker den är så fin!


Här är min tolkning, tyvärr kan man inte se 3D-effekten på de gröna detaljerna. Det är ett lack som kallas Dimensional magic, som blir urläckert IRL!


---------------------------------------------------
Här är en lift av Cattis på Scraproom


Här är mitt galna alster *s* Bortse från det mörka runt knapparna, det är så svårt att scanna "tjocka" sidor... Knapparna och zickzackbanden symboliserar feststämning, dvs ballonger och serpentiner :)

3 kommentarer:

Anonym sa...

Du har verkligen varit produktoiv i helgen så jag tänkte ag hjoppar in i din blogg och kommenterar allt på en gång istället för på Scrappiz. Och jag säger bara ett ord!
U N D E R B A R A !

Anonym sa...

Kanonläckra grejer som du gjort! men precis som du säger! Glossyn kommer inte till sin rätt här på nätet. De SKA ses irl!

kram på dig!

Anonym sa...

Å så himla myckety snyggt du gjort Helene! Jordgubbe coupen är ju sagolik!