fredag, juni 02, 2006

Att scraplifta är kul!

Jag har migrän, mår skit och ska jobba ikväll... Men för att försöka glömma och må bättre, så scrappar jag lite till :) Jag fortsätter min scrapliftväg, ett fantastiskt roligt sätt att få nya sidor gjorda och testa nya tekniker eller stilar och ändå få det att bli "mitt" :)

Här är en scraplift av Eizes underbara LO på Papprikas stafett! Har faktiskt scrappat 12 år gamla kort *s* Kul! Tyvärr ser man inte riktigt att det är glitter även på BUS-bokstäverna.

Eizes helt underbara orginal:


Min tolkning:


Har använt:
Cardstock: Bazzill
Mönstrat: Foofala + 7gypsies
Ink: All My Memories
Sidenblomma, chipboardbokst + puffy center: Heidi Swapp
Pappersblommor: Prima
Glitterlim: Stickles
Övrigt: pennor, brads, fluid chalk

2 kommentarer:

Mikaela sa...

Kanonsnyggt! Du scrappar med en rasande fart just nu, jag har en rejäl svacka, men det är jätteinspirerande att se allt du gör! Fortsätt så.....

Anonym sa...

Det är så kul att följa din utveckling!
Du har utvecklats så himla mycket sista året och dina layouter är helt underbara :)
Härligt scraprus du är inne i!
Kram