söndag, maj 21, 2006

VM-guld, VM-guld, VM-guld...

...VM-guld, VM-guld, VM-guuuuuuuld!!! Yiiiiihaaaaaa!!!! Det gick hem!!! Shit alltså, det är ett helt makalöst lag som spelat VM!!! Och nu är dom historiska, våra kronor!! Som allra första lag någonsin att vinna både VM- och OS-guld samma säsong :) Och den härliga killen Jörgen Jönsson är den ende i hela världen som vunnit nationellt guld (SM-guld), OS-guld och VM-guld samma säsong :)

Vi älskar er Tre Kronor!!!!! Tack för att ni finns!!!!

Imorrn kommer jag befinna mig i Kungsan kl 17,30 för att fira våra hjältar :) Jag var vid Medis då deras OS-guld firades och bara måste till Kungsan ikväll oxå :)

Till nåt helt annat, så roligt att ha haft simmet idag :) Det är ju inte ofta jag har simmet på söndagarna längre, och alla var sååå taggade när jag var där... De hade så skoj och i simgruppen så fick jag en kram av alla barnen då simpasset var avslutat :) Då förstår ni varför man älskar sitt jobb :)

Kram

Inga kommentarer: