tisdag, maj 16, 2006

UTMANING!

Här kommer en utmaning till er alla:
Du ska rafsa ihop material på 5 min, och sen scrappa en LO på 20 min. Du ska inte lägga till nåt material efter att du rafsat ihop materialet, utan det är det du ska använda och försöka få ihop nåt med. Lite som att scrappa som en DT, du vet inte riktigt vad du får och utmanas att använda det du har framför dig... Kan alltså bli skoj att se vad det blir av det material man rafsat ihop :) Jag måste ju lägga till att jag fick en förfrågan om jag gör mina dt-sidor på 20 min, men nej... Som regel inte *s* Men för att göra denna utmaning liiiite svårare, så har ni (och jag) fått tidsbegränsningen.

Det blev denna LO för mig, som får ligga till grund för den här lilla utmaningen. Kanske lite kladdig, men rätt skoj ändå... Hade ju inte tid att tänka riktigt, jag menar, 20 min är inte lång tid och då hinner man inte tänka, det är bara att smacka på *s*


Hänger du med??? Kan vara skoj för oss som tar ett bra tag på oss för resp LO :)

Har använt:
Cardstock: Bazzill
Mönstrat: Basic Grey
Tejp + ornament foamstamps: Heidi Swapp
Akrylfärg, chipboardbokst + rubons: Making Memories
Loopy brads + floss: Karen Foster
Fluid chalk: ColorBox
Bakgrundsstämpel: Hero Arts
Övrigt: pennor

7 kommentarer:

Linda Muhr sa...

Den är hur underbar som helst, men jag fixar aldrig din utmaning!!!

Men jag ska göra ett försök! ;-)

Anonym sa...

Kul idé!

Jag ska se om jag kan anta din utmaning efter jag har diskat, dammsugit och plockat bort lite grejs som dottern spridit runt huset :)

// Virre

Anonym sa...

Läckert!
Jag kan nog hänga på din utmaning... Det är så jag brukar scrappa ;-)

Unknown sa...

Kikade in hos dig och hittade denna otroligt svåra/knepiga/roliga utmaning. Jag tar en evighet på mig för att få mina LOs färdiga, så jag vet inte om jag fixar det här, men jag ska absolut testa.

Anonym sa...

Helimpad! Vilken SNYGG layout du gjort
Rolig utmaning... men vilken svår =)

Anonym sa...

Kul utmaning =) och har testat den och ska göra det igen...fast ska göra det tuffare för mig nästa gång... ;o)
Din Lo är SuperSnygg!!

*Cattis*

Anonym sa...

Jag är med nu! Och tro det eller ej, jag lyckades (trots att LO:n höll på bli full med acrylfärg och totalt sabbad...)