lördag, maj 06, 2006

Söta barn!!!

På onsdag fyller min guddotter Matilda 7 år! Stora damen minsann! Så vi var dit och åt middag och firade henne ikväll. Vi tog med oss min ursöta systerson Isac (han blir 5 år i augusti), och han och Matilda lekte så fantastiskt bra ihop! De letade tomma snigelskal, sparkade boll osv :) Så fina ungar!!! Här är några av de underbart fina bilder jag tog på dom idag!




Vi har haft ett underbart sommarväder igår och idag! 22 grader, härlig sol och så fantastiskt skönt! Som jag längtat!! Hoppas verkligen detta får hålla i sig, så det inte blir "höst" igen när det är dags att bli riktig sommar!

Sov gott, nu är det sängen som gäller för mig!
Kram!

4 kommentarer:

Lilo sa...

Vilka jättefina foton! Även min guddotter har fyllt sju år, i fredags! =) Fast hon bor ända borta i Skåne så vi kan inte träffas nu... Men jag skickade present!

Anonym sa...

Vilka fantastiska foton! Söta barn och duktig fotograf!

/Camilla sa...

Underbara foton, gillar det näst nedersta extra mycket :)

Annika W sa...

Helt underbara foton Helene!! Modellerna är toppensöta, och du har verkligen lyckats fånga det! Ljuvliga!