onsdag, maj 17, 2006

Snabbscrappat igen...

Ytterligare en LO gjord på drygt 20 min :) Sköööööönt att få lite foton scrappade, såna som ligger och retas *s* NICE! Jag tänkte försöka mig på en hel del såna här snabbisar.... Ska bli skoj att varva snabba och lite långsammare ena.... Det är ju himla skoj att se hur fort en LO kan växa fram :) Jag har absolut ingen ambition att hinna ikapp med alla mina foton, men jag fotar mer än jag hinner scrappa. Så det är skoj att bli av med lite foton, OCH inte att förglömma... Använda endel material :)



Har använt:
Cardstock: Bazzill
Mönstrat: Diane's Daughters
Fluid chalk: ColorBox
Rubons: Heidi Swapp
Rubonsbokstäver: Making Memories "Beach"
Fotohörn: Daisy D
Ink: Ancient Page
Bokst.stämplar: Image Tree
Övrigt: spets, brads

1 kommentar:

Anonym sa...

Men OJ! Tjugo minuter! Önskar jag kunde scrappa så snabbt, 20 dagar är mer min melodi *s* Och snyggt blev det!