fredag, maj 19, 2006

Scraplift igen

Jag fortsatte i Scrappiz scrapliftutmaning och denna gång fick jag äran att scraplifta Peterlinas underbara LO!! Jag fastnade för användningen av det mönstrade papprena, inramningen runt hela LO:n och fotonas härliga placering :)

Här är det fina orginalet av Peterlina:


Här är mitt alster:



Det mesta materialet på denna LO kommer från Jenni Bowlins månadspaket för maj 06. Ett underbart månadspaket, ett av de allra bästa jag haft!

Har använt:
Cardstock: Bazzill
Mönstrat: SEI
Fluid chalk: ColorBox
Ink: All My Memories
Alfabetstämplar: PSX "Antique"
Bookplate: Junkitz
Akrylfärg + Gameboardbokst: Making Memories
Floss: Karen Foster
Övrigt: brads, pennor, pappersblommor

5 kommentarer:

Elisabeth sa...

Jag kan inte annat annat än instämma - Jenni Bowlins paket är alldeles underbart! Man får så mkt inspiration så fort man öppnar paketet.

Annika W sa...

Åh, vilken fin sida du gjort!! Så härlig! Jag blir sugen på att sätta mig vid scrapbordet direkt!

Emma sa...

Himmel o pannkaka vilka fina papper du fick i månadspaketet!! Fin LO också föresten!

Ellison sa...

Jag håller med, majpaketet var helt underbart!
Din tolkning blev jättefin!

Malena sa...

Jag har inte lagt märke till dessa papper förut men nu skapar de ha-begär. Sååå fint!!!!