söndag, maj 28, 2006

Mors dag...

....och mina underbara killar gav mig en sån fantastiskt fin blombukett. Sprakande starka färger!! En fantastisk bukett till en fantastisk mamma, sades det när den lämnades över :) Gulle dom!













Annars så går denna 4 dagar långa helg till historien som en krasslig helg för mig :-( Har varit dyngförkyld och haft feber, men främst känner jag mig så grymt trött och hängig. Har även varit hundvakt åt min syster Lindas två hundar, och även om dom är söta så hade jag behövt vara helt ledig och utan förpliktelser, men jaja... Har haft inspirationskurs i onsdagskväll, vilket gjorde mig ännu sjukare. I torsdags gjorde vi i princip inget, i fredags hälsade vi på Fredriks bror och dotter och sen hem och sova som en stock. I lördags var jag på scrapmässa på Östermalm, och fick endel handlat, men inte mkt inspiration inte... Nä, fy för att vara trött och krasslig :(

Nu kan det väl bara bli bättre, va?
Kram

5 kommentarer:

Anonym sa...

Så trist att vara sjuk nu när det var lite långledigt.
Får hoppas att du kryar på dig. Njut av de fina blommorna som du fick i dag!

Anonym sa...

Ja usch vad tråkigt det är att vara sjuk!!! Håller tummarna för att du blir frisk snart! Jag försöker koncentrera mig på att plugga till min (förhoppningsvis) allra sista tenta med jätteförkylning, och det är INTE lätt!

Underbara blommor, förstår att du blev jätteglad!

//Kram

kattis sa...

hoppas att du blir frisk snart, de är inge kul o gå o va sjuk den här tiden på året

fridakarolina sa...

Underbara blomsterfoton, förstår att du blev glad av de färgerna! Krya på dig, hälsar en som oxå nyss varit och är förkyld fortfarande...

Zarah sa...

Tack för erbjudandet att låna en blomma - det var verkligen otroligt rart av dig. Jag gör gärna det!

Du är en helt fenomenal fotograf, Helene, det är fantastiskt hur du framhäver de små små detaljerna - för som alla vet - "det är de små, små detaljerna som gör'et!" :)

Hoppas att du snart får må bra - ordentligt och länge!