torsdag, maj 18, 2006

Linda/Muhren frågade...

Scrappiz frågade Linda/Muhren vad som är "inne" i scrapbookingen för respektive person... Det finns ju ofta en trend, och det är alltid skoj att se hur man påverkas av trender. Inom heminredning, kläder och t.o.m inom scrappingen.

Här är vad som är "inne" för mig - vad gäller scrapbookingen:
* Handskriven text
* Text på fotona
* Små ritade hjärtan, prickar och annat på fotona
* Hjärtan och stjärnor i alla dess former
* Chipboard i alla dess former (bokstäver och figurer)
* Sandpapprat
* Sönderfilade kanter - slitet är fint *s*
* Monogram
* Urklippta mönster/blommor från papper
* Maskinsömnad
* Handsömnad
* Chalkat/inkat
* Prickar och ritade sömmar
* Floss
* Brads
* Vit, svart och beige cardstock som bas
* Ornaments och andra former i foamstamps

Det här är väl vad som återkommer gång på gång på mina sidor just nu...

Jag har så svårt att se vad min stil är, men det ovanstående gör jag ju oavsett om det är en snabb och enkel LO eller om det är en mer avancerad sak som tar tid. Jag försöker att variera mig och inte fastna i ett fack egentligen, men det här är vad jag alltid faller tillbaka på. Så det är väl min stil... Lite grafisk, lite freestyle och massor med webmosterhelene *s*

Vad är din stil? Och vad är "inne" för dig?

Inga kommentarer: