tisdag, maj 09, 2006

Gillar brittiska telefonkioskar *s*

Jag gillar verkligen såna! De är så härliga i sin röda färg! Har alltid velat ha foton på dom, och när jag, Cecilia och Natalie var i London i augusti förra året så fick jag Cissi att ta kort på mig (och Natalie) i en telefonkiosk! Fotona blev kanonbra!!!


Lite utflippade papper kanske, men passade på att använda lite ur den alltmer växande högen av spillpapper, så det fick bli så här *s* Lite lekfullt och galet liksom :)

Har arbetat utifrån min egen skiss på Mysbebbarscrap-listan... Vi har sommarlov om 3 veckor :) Så jag fick passa på att göra terminens sista skissutmaning :)

Nu ska jag kika på CSI och sen natta! Kanske hinner jag scrappa imorrn bitti innan det är dags att jobba lite :)

Kram!

1 kommentar:

/Camilla sa...

Och jag gillar dina LO´s :)) Kanonhärlig, nu måste jag nog kolla in skissen :)