onsdag, maj 31, 2006

2peas-lift...

....jag hittade denna fina LO av Karen Carter på 2Peas igår, och skickade ut den som en scrapliftutmaning på Mysbebbarscraplistan! Jag fick en snilleblixt idag, jag har ett "perfekt" kort sen förra sommaren och som jag inte kommit mig för att scrappa :) Nu blev det gjort :)

Orginalet:


Min tolkning:


Har använt:
Cardstock: Bazzill
Mönstrat: 7Gypsies
Bokst.stämplar, bokst.rubons + akrylfärg: Making Memories
Ink: Ancient Page
Datumstämpel: Technique Tuesday
Ornament rubons: Heidi Swapp
Övrigt: fluid chalk, pennor, knapp, 2 olika band

3 kommentarer:

Zarah sa...

Åh, Helene... SÅ vacker... Den är helt magisk! (Och då menar jag din - originalet är inte lika fin, tycker jag.)

webmosterhelene sa...

Å, gulle dig, Zarah! Ja, det är lite "1000 och en natt" över min LO ser jag nu *s* Magisk mao :) TACK för att du fick mig att se vad som var annorlunda mot alla mina andra LO:s jag gjort!

Anonym sa...

sanslöst vacker... och som zarischka säger, faktiskt alldeles magisk. jag begriper inte hur det bara kan rinna den ena vackrare/snyggare/mysigare/häftigare lon efter den andra ur dig.

evangeline