söndag, april 09, 2006

Våren är här :)

Sent omsider har våren kommit till Stockholm, det är inte så varmt men iaf plusgrader. Idag har jag mestadels suttit inne och redigerat foton, eftersom det är dags för mina simmare att titta på och köpa bilder av mig igen :) Men på eftermiddagen tog jag mig en kort promenad, den blev väldigt väldigt kort då jag frös redan innan jag gick ut och det var inte sådär varmt jag önskar att det vore... En gäng snödroppar hittade jag iaf :)


Sen undrar jag vad det är med min novemberkaktus *s* Den blommar sååå mkt med jämna mellanrum. Så vackra blommor, vita med rosa pistiller :) Kunde inte låta bli att fota dessa vita skira blommor, helt underbara :)


På tidiga kvällen kom Fredrik hem från fjällen, vi åt den kulinariska middagen kokt korv med bröd *s* Men det är gott det med :) Jag sov en stund på soffan innan middagen, det är sån där eländig migränkänning igen! Men lite sömn och en migräntablett senare så känner jag mig iaf hyfsat med i matchen.

Nu är det bara 2 dagars jobb framför mig, sen är jag ledig i 6 dagar!!! Så fantastiskt skönt!! Hoppas på att få endel skapat, hade ju tänkt skapa idag men det blev absolut ingenting :-( Jaja, foton, papper och dekorationer lär ju finnas kvar ;-) Hoppas jag och Åsa får till en skapardejt på onsdag :) Vore såååå skoj :) Det behöver vi båda, eller hur Åsa?

Ha en underbar fortsättning på söndagen! Jag ska sjunka ner i soffan och kolla på Bad Boys 2 på TV om en stund!

>--kram--<

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vilken fantastisk blomma du har !! Vet inte vad det är med novemberkaktusarna men många blommar nu!! ;)

Tråkigt med migränen med skönt att du har hjälpa att ta!
Hoppas du får en bra vecka!!

kram

Anonym sa...

Ja onsdag! hihi