onsdag, april 12, 2006

Med handen på hjärtat...

...hur ofta är du med på bild?? Jag tycker det är oerhört viktigt att vi finns dokumenterade på bild, främst för våra barns skull, men även för vår egen skull... Vi är kanske inte de vackraste och mest perfekta, men samtidigt är det precis det vi är! Vi behöver inte se ut som modeller för att vara vackra, vi är det alla på vårt eget sätt!

jag utmanar er alla att innan påskhelgen är över ha tagit lite självporträtt (och även att du sätter kameran i handen på någon annan, som förevigar dig tillsammans med barnen, med katten, med pojkvännen etc)... Ditt mission i påsk är att se till att visa att DU finns med i DITT eget liv :)

Här är mitt självporträtt:


Jag slängde mig ner på vardagsrumsgolvet och tog en 12-13 kort. Några blev dåliga och några blev bra, det här var väl det bästa :)

Så fram med kameran nu, tjejer och killar!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag faktiskt detta i helgen och såg till att det bara var jag eller tillsammans med nästan alla mina familjemedlemmar. Lite av resultatet finns i min vanliga blogg!

Önskar dig en trevlig påsk!! Jag längtar till i morgon eftermiddag då familjen blir ledig och jag äntligen kan sätta mig ner och göra lite av dina utmaningar! Har några i huvudet, men de ska ut genom fingrarna också!

kram!

Anonym sa...

lustigt... jag tänkte just på det idag när jag läset ett inlägg på scrappiz om bom och insåg att jag tror att det sammanlagt finns ungefär... 3 bilder på mig. totalt. jag tycker inte om att vara med på bild, och det märks. ska fundera på det du sagt och kanske, kanske ta en bild.

annan lustig sak. jag kom hit för att titta om det fanns några los inspirerade av resedagboken och insåg att din scrapsida var den första jag såg. någonsin! det var någongång under förra året, favoriterna försvann och jag hittade den inte igen.

så tack för introduktionen ;-)!


evangeline