söndag, april 16, 2006

Lata påskdag :)

En härligt lat påskdag har vi haft, jag och Fredrik :) Jag körde en maskin tvätt på morgonen och torkade av glasrutorna på vitrinskåpen och tv:n mm och torkade av lite inne i sovrummet oxå. Sen åkte vi hem till Christer mfl. Therese jobbade idag oxå, men vi hälsade på iaf :)

Robin och Martin valde att stanna hemma idag. Egentligen skulle de åkt till Roger, men de ville vara kvar här och bara ha en lat dag och inte göra nånting :) Det fick dom :)

Ina har sprungit runt och varit en solstråle hela dagen, hon har ropat "Titta, mamma!" hela tiden... Och det betyder inte bara just "Titta, mamma" utan även titta pappa, titta ute osv :) Så är det när man är en liten tjej på 14 mån ;) I 1,5 timme travade Ina och jag runt på deras tomt och tittade på pinnar, kottar, letade efter potentiella vovvar osv, medan Fredrik och Christer pulade med några vattenbehållare :)

Fick lite söta bilder på Ina idag med, när Therese kom hem hade hon med sig en cykelhjälm och en cykelsits till henne :)


Ina blev bra lycklig över hjälmen, tydligen älskar hon allt som går att ha på huvudet (allt från riktiga huvudbonader till kläder eller annat, bara det går att ha på huvudet *s*)....


Å, vad jag önskar att vi hade det ljust och fint hemma! Så man kan få underbara färger på fotona!! Med detta foto lekte jag lite med vinkling mm, jag är ju en rak och fin fotograf, men känner att jag vill experimentera med vinklarna lite mer :) Tyvärr är detta foto lite lite suddigt, men det är sååå fint och det ska jag helt klart göra nåt med...

Ha en underbar kväll, nu ska jag kika lite på sm-hockeyn :)

Inga kommentarer: