onsdag, april 19, 2006

Dagens projekt


...ja eller snarare kvällens. Det kliar verkligen i fingrarna att sätta igång med månadspaketet jag fick från Jenni Bowlin igår, så underbara färger och dekorationer. Ja, inte mina vanliga färger, men de är såååå fina och så väl sammansatt paket. Så jag har påbörjat min tankeprocess, men får fullfölja det hela ikväll istället :)

Vilken dag som helst kommer även det underbara paketet från min uppdragsgivare Jane, ska bli så skoj att sätta tänderna i hennes kommande månadspaket oxå! Längtar massor, för just nu finns det massor med idéer och lust :)

4 kommentarer:

AnnaHanna sa...

Du pysslar och pysslar :-) Det är så roligt att se så mycket av det du gör.
Städade du datorbordet häromkvällen?
Kram //Anna

Elisabeth sa...

Kul att du också gillar Jenni Bowlins paket!Jag håller just nu på med en enkel LO med papper från det månadspaketet! Jag längtar redan till nästa paket!!!

AnnaG sa...

aww jag ville me ha det här fina scrappaketet! Kul med lite annorlunda saker som utmanar lite.

Linda Muhr sa...

Underbart att se dig skapa!
Kram!