onsdag, mars 22, 2006

Tankar och funderingar

Har i flera dagar suttit och försökt få till den där sidan, om mina funderingar kring att jag faktiskt fyller 40 år om 2,5 år.... Det känns inte som om jag snart är i den gyllene medelåldern :) Såhär blev den iaf tillslut, och jag kan tillägga att ibland är det himla skönt att inte stressa fram nåt för då blir det ju så mycket bättre :) Nöjd blev jag, älskar papprena från Rhonna Farrer och Foof-a-la, det går bara inte att misslyckas med dom!!! Färgkombon är oxå härlig, tycker jag :) Har för en gångs skull framkallat ett sepiafoto, och det passar ju toppen till dessa färger.

Arbetar hemifrån idag, huvudet protesterar lite och tänkte att om jag jobbar hemifrån så motar jag kanske Olle i grind. Det verkar gå hyfsat bra med bara Diklofenak och Alvedon idag, så kanske är det bara spänningshuvudvärk. Robin är oxå hemma idag, för huvudvärk. Han tog en Alvedon imorse och gick och la sig igen, sov 2 timmar och mådde sen bättre! Bra att han lyssnar på sin kropp!

Robin har ju börjat träna på gym :) Han och 4 killkompisar (Erik, Oskar, Danne och Johnny) har börjat träna på gymmet på Friskis & Svettis. Martin är lite sur över det hela, eftersom man måste vara 16 år fyllda och han har 1,5 år kvar tills dess. Men tids nog så kommer han igång, han oxå. Robins kommentar efter träningspasset igår var att "Det är jäkligt skönt att träna, men jag blir så himla hungrig efteråt!" och då hade vi ätit middag 1,5 timme innan han gick och tränade :) Så är det väl att vara kille och tonåring.

Måste även visa en före och en efter-bild på Robin. Han var till frissan igår :) Det var välbehövligt! Ca 10 cm hår klipptes bort... Betänk då att det är 9 veckor sen Robin klippte sig senast och att han då var riktigt korthårig! Hans hår växer som ogräs och är sååå tjockt, är en riktig kombo av sin mor och far (via har oxå rejäla kalufser båda två)...


Ha en bra dag! Jag ska nu ta mig till telebutiken och köpa en ny laddare till jobbmobilen, den är helt putsväck!

>--kram--<

5 kommentarer:

Anonym sa...

Vilken fin layout! Och vilken snygging Robin blev efter klippningen :-D

Anonym sa...

Heeellu!! Kikar runt i din blog! Fniss vad våra killar var långhåriga, klippte m@cman i måndags.. oxå välbehövligt! Ska surfa rnt lite till! Jättefin LO fresten, kan jag säga igen o igen! Jättefin LO! ;-) Kram

hummmlan sa...

LO:n blev verkligen fin! Vad duktig du är! Och... instämmer helt i att 40 bara är en siffra!

Anonym sa...

aha, nä blä va synd! Då får du ha det för dig själv! :-D Kraaamis

Mindi sa...

Nä men gud, påminn mig inte.... jag fyller ju också 40 år om 2,5 år. Men hua... det är ju inte långt alls. Usch så nojjig jag blir!!!!!!

Jätte fin bild du har gjort i alla fall. :)))

Hoppas att du mår bra och att du får ta det lite lugnt mellan varven!

Stor kram!