fredag, februari 17, 2006

Jag är kääääär....

Nu tycker du väl att jag borde säga Fredrik, eftersom vi firade 12 år tillsammans igår... Och ok, då... Jag tycker om honom oxå ;-)

Men denna ask med chipboardblommor från Maya Road, den är heeeeelt underbar! Den ser så liten ut, man tror att asken är liten. Men döm om min förvåning när jag öppnar paketet från USA och ser att asken är stoooor... Ca 7*10 cm är den och fylld med underbara chipboardblommor! Ja, jag är kär *s*

Måste ju skvallra lite om igår oxå... Jag och Fredrik gick till La Famiglia ensamma, killarna var hemma... Fick mig en liten skrapa av restaurangchefen, för jag borde ringt och sagt att vi bara blev 2 och inte 4... Jaja, jag borde det, men ibland har man inte hjärnan med sig. Och det är ju ett poppis ställe, så de 2 platser borde de ju fyllt utan att behöva "skälla" på oss. Nåväl, jag vägrade att låta det grumla min åsikt om vårt första besök på denna populära restaurang. Och ja, maten var supergod, italiensk mat är gott! Och servicen var bra, ända tills vi skulle betala. Då fick vi vänta 20 min innan dom "såg" att vi ville betala, trots att dom tittat på oss flera ggr och vi försökt få kontakt med personalen. Så på det hela taget var det bra, men lite bättre uppmärksamhet kunde det ju varit... Men som sagt, helt underbar mat, jag älskar pasta!!!!

Sen är nu hela resan till Paris över midsommar beställd! Hotellrum i Tyskland på nervägen, 6 nätters boende i lägenhet i Paris, färjebiljetter t/r (Helsingborg-Helsingör, Rödby-Puttgarden) samt 4 st tvådagarsbiljetter på Disneyland går på drygt 11300 kr. Sen tillkommer såklart bensinpengar, mat- och fickpengar... Men ändå. Det är rätt billigt för 4 personer :) Längtar redan!!!!

Ha en bra kväll!

3 kommentarer:

Zarah sa...

Åh... Det är så FINA, de blommorna!! :)

fertilepress sa...

Oooh! I hope you speak English because my Swedish is awful! ;)

Where did you get that cute box of chipboard pieces? I MUST HAVE IT!

:D

thanks!

renee

Anonym sa...

Vilken underbar ask med blommor! Läntar till att få se lite alster med dom Helene!

Du vet att huset sår öppet för fika/lunch om jag är hemma när ni ska till Paris!

Kramen Anna