måndag, februari 27, 2006

Jag och 40 000 andra....

...var på Medis och firade de svenska hjältarna! Herrarna med sitt OS-guld och damerna med sitt OS-silver! Det var sååååå mycket folk, det var proppat överallt... Så ni får ha överseende med de oerhört dåliga bilderna, tagna längst bak från en folkmassa med teleobjektiv och noll stativ *s* Men ja, det var fantastiskt att stå där och höra de underbara ropen, den svenska nationalsången och vara delaktig i detta mysiga!!!

Skulle gärna velat ha alla medaljörer där, det var lite synd att man inte försökte ta dit alla våra underbara idrottare som lyckats. Men det var så skoj!

Jag var i Rålis 1994 där det firades att de svenska herrarna tog VM-brons i fotboll i USA och vid Sergels torg 1998 när svenska herrarna tagit VM-guld i hockey (minns ej var). Men det var fantastiskt skoj att ha varit delaktig. Tror minsann jag har några bilder från 1998 nånstans, måste kolla upp det *s*

Vi vill se Foppa dansa!!
Och ja, en liten kort svängom blev det :) Men målvakten Henrik Lundqvist gjorde en ännu större dans *s* Så skoj att se att killarna bjuder på sig själva :) Hockeytjejerna gjorde vågen och rev ner stora applåder de oxå!!!

Bilderna är verkligen dåliga, de är tagna från den stooooora tv-skärmen för det gick inte att se scenen... Men ni får helt enkelt gissa er till motivet ;-)

Tack för idag! Kramelikram!

1 kommentar:

AnnaHanna sa...

Jamen ååå, va avis jag blir.
Jag ville ju också... men det gick ju inte. Kul att se lite atmosfär därifrån i alla fall.
Kram //Anna