fredag, februari 24, 2006

Hej alla vänner, alla som jag känner!

Det är några dagar sen jag skrev nu. Det har varit så mycket med jobb och allt denna vecka, så nu känner jag mig alldeles matt ;-) Men är ledig i helgen. Imorgon ska jag på scrapmara på Papprika och det ska bli sååååå kul! Det är länge sen jag var där på en mara och nu blir det äntligen av! Så jag längtar! Inte för själva skapandet, för det känns som om jag hamnat i en svacka. Men just bara att komma iväg och snacka, umgås, inspireras och bara vara :)

På söndag är jag helt ledig, och då ska jag bara umgås med Fredrik :) Hoppas det är bra väder så kanske vi kan ta oss iväg på lite fotosession och promenad. Vore så nice!

Jag jobbade ju förra veckan, i helgen och i början på denna fast jag var sjuk, och det känns nu. Hade sovmorgon imorse, och ändå kunde jag inte sova längre än till 8. Jaja, jag är uppe nu, så jag lär ju få lite gjort inför kvällens arbete iaf :) Ska redigera lite undervattensbilder, de som är kvar (har redigerat 3 dagars foton utav 5, så det är drygt 150 bilder kvar att redigera). Simmarna vill ju se sina bilder och beställa :) På mina grupper har jag ju även med dSLR:n och tar superfina bilder ovanför vattnet och de bilderna är precis lika uppskattade som undervattensbilderna :) Såååå kul, för det betyder att mina kameror och min fotokunskap betalar sig och att jag kan bekosta min privata fotografering lite oxå :)













På de två simbilderna här på min blogg är Fredriks bror Christer och hans dotter som simmar hos mig. Ina är såååå duktig, hon är som en firre i vattnet och det är så fantastiskt skoj att de simmar tillsammans med mig. Synd bara att jag har jobb hela dagen efter deras pass, för annars hade det ju varit trevligt med lite lunch tillsammans :)

Nä, nu ska jag väl få lite gjort då. Ha en bra dag! Kram

8 kommentarer:

Anonym sa...

kram super-mega-tjejen. Ha en undebar helg nu, å mys på söndag! kram

AnnaHanna sa...

Slinker förbi och kollar läget.
Ha så kul i helgen och du, super att du tjänar lite på din fotografering!
Kram //Anna

Ejris sa...

härliga badbilder...har du undervatten hus?

Linda Muhr sa...

Du tar ju underbara foton!
synd att man inte bor i närheten eller har en bebis!

Sandi sa...

Hej vännen!
Är inne och läser ikapp mig.
Kram och trevlig helg!

mintid sa...

Hej! Kom hit från en länk på en blog. Det var jättetrevlig läsning så jag återkommer gärna :). Välkommen att kika in hos mig :)

Sofia sa...

Helt underbara foton från babysimmet och va roligt att du tar både ovan och under vattensbilder jag hade gärna köpt ovanvattenbilder också när vi gick på babysim

Anonym sa...

Hej - hoppas du hade kul på maran, och NÅGOT fick du säkert gjort, du som är miss Produktiv i scrapsammanhang!

Jösses vad jag blir babysim-sugen när jag ser de här bilderna! Är lite ledsen för att vi inte kunde fortsätta simma med Elias, han älskade också att simma och dyka! Men snart får jag ju chansen att gå på babysim igen - med lilla killen! :)