torsdag, februari 09, 2006

The daily routine....













Buss, buss, buss... Och trista väntetider... När det är snö ute, mycket trafik, väntetider, mycket folk, bussen pajar etc så är det inget skoj att behöva åka kommunalt.

Visst går det fort när det inte är så mycket trafik på vägarna, men i eftermiddags var det inte skoj :-s

Har jobbat sen halv 8 imorse, hållit i ett hårt vattengympapass för gravida mammor och senm 3,5 timme babysim efter det... Lunchen blir alltid kort och sen på torsdagarna, allt för att jag ska försöka gå lite tidigare från jobbet. Idag kom jag inte från jobbet förrän efter 16, men tänkte att jag iaf kom därifrån tidigare än 17,30-18 :) Och vad händer på vägen hem? Jooo, bussen pajjar och det tar en jäkla tid att komma hem :-s Så var det med att komma hem hyfsat tidigt.

Nå, ikväll är det hockey på TV, minns inte vad det är för turnering eller om det bara är vänskapsmatch inför OS som börjar nästa vecka... Men tänkte kika lite och kanske få lite pysslat samtidigt :)

Ha en underbar kväll, själv drar jag mig nu mot soffan, en kopp te och några bullar :)
Kramelikram!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Stressa inte med bilderna du! Ta det när du känner för det och har tid. Jag kan vänta, nemas problemas ,-) Mailade bilder till dig igår med mailet bouncade tillbaks. Har du en annan mail jag kan skicka till? Härlig dag du verkar haft igår förresten ;-) KRAM!

Anonym sa...

Du....myspys å njut av dagen!
kramen