fredag, januari 20, 2006

Tagit lite ledigt idag...

Mmmm, jag har tagit ut kompledigt idag. Det behövs, mitt huvud är iofs lite bättre men det känns som om ögonen är en öken och nacken är som en stel pinne... Så lite ledighet idag gör mig kanske bättre :) Har det lugnt på jobbet, och skulle aldrig ta ledigt så här om det inte gick.... Men tänker mer och mer på att jag måste lyssna på kroppen oxå, att jag inte bara får jobba och jobba och jobba, hur mycket jag än älskar mitt jobb...

Har skickat mess till Åsa nu, det verkar som om vår lunch blir av :) Skoj skoj!! Ska ta mig till Panduro sen oxå, tror jag :) Ska även sätta mig och skapa lite idag, har endel scrapsidor i huvudet som måste ner på papper *s* Det är inget tvång att skapa, men det är så befriande när man gör det :)

Nu ska jag ta mig en kopp kaffe och sen försöka få nåt gjort här. I helgen måste här städas... Det börjar bli lite rörigt nu... Plus att jag ska försöka ta med mig Fredrik till IKEA för att spana på lampor till vardagsrummet, behöver en i taket och en stark punktlampa bakom soffan (sitter ju där och skapar och är less på det trista ljuset). Kanske ska köpa mig några tavellister oxå, det verkar ju dra ut på husköp (av olika skäl, vi vill, men måste hitta rätt först *s*), så då kan jag ju börja göra iordning lite iaf :)

Har även börjat tänka tanken att måla om i hallen, älskar färgen men tapeten släpper sin färg på vissa ställen så det ser slitet ut :-s Kanske ska måla om där, i nån varm härlig färg :) Vi får se, tanken får mogna lite till :)

>--kram--<

1 kommentar:

AnnaHanna sa...

Hello baby!
NU börjar jag komma ikapp med vissa eftersatta hobbies äntligen.
Jag har också läst ikapp lite om ditt liv sedan innan jul när jag var här senast. *skäms*
Som vanligt en massa fina scrapgrejer - skall ta en sväng in på din scrapsida snart - men inte ikväll för jag måste nog sussa snart.
Intressant det där med din medicin - kan ju vara värt att prova med lite tätare intag. Man har ju nåt motstånd mot att stoppa i sig konstiga saker men hur bra kan det vara att vara s**tdålig ofta? Nä, det är väl bara att prova ett tag i alla fall.
Kram //Anna