torsdag, januari 19, 2006

Skapat lite lite :)

Jepp, som vanligt när jag inte mår riktigt bra, skapar jag som bäst *s* Ja, alltså, jag tycker om de alster jag gör då *s* Detta kort gjorde jag till min vän Åsa/Badanka, som har det lite jobbigt just nu och som behöver lite uppmuntran... Jag ska se om det går att få till en lunch med henne imorrn, hon har sin son hemma då... Men det gör ju ingenting :)

Jag tror man måste komma ihåg att uppmuntra sina vänner :) De betyder så mycket och om man ger en enkel uppmuntran så blir de glada och man känner sig så mycket gladare själv :)

Hej svejs och god natt! Nu ska jag snart i säng och kurera mitt huvud... :-s

3 kommentarer:

Anonym sa...

Superfint - det ser ut som om du stämplat på canvas, fast jag gissar att det är Bazzill... Klart underskattad effekt i alla fall! Det är lustigt hur det blir med forum som Scrappiz - jag går också och tänker på Åsa, fast jag aldrig pratat med henne egentligen, vare sig live eller på Scrappiz...! Men hon har ju en fantastisk förmåga att göra intryck! :)

webmosterhelene sa...

Tack Jenny! Det stämmer, det är bazzill :) Gillar effekten det blir, just att det ser ut som canvas :) Ja, visst är det lustigt med forum :) Vissa människor känner man utan att man träffat dom IRL och vissa människor gör intryck på en utan att man ens pratat med dom....

>-kram-<

Zarah sa...

Vacker tanke, vackert kort - och jag tror att du har en vacker själ. :)