fredag, januari 27, 2006

Jag har blivit "taggad" av...

....Mikia :) Så här är mina svar på frågorna (frågorna är på engelska, men jag svarar på svenska)... Sen måste jag "tagga" 4 andra :)

Four jobs you have had in your life:
Hrm, har inte haft så många jobb ;) Men har arbetat som undersköterska, egen företagare, friskvårds- och simskoleansvarig + är MAMMA (inget jobb egentligen, men har inte haft fler jobb ju *s*)

Four movies you would watch over and over:
* The Rock
* Pirates of The Carribean
* Bond-filmerna
* Alla Disney-filmer

Four places you have lived:
Haha, jag har inte flyttat så många ggr i mitt liv :) Men mitt allra första hem jag minns var i Trollbäcken, Tyresö. Sen flyttade vi till Bollmora, Tyresö och sen till Kista strax utanför Sthlm. När jag flyttade hemifrån så flyttade jag hit till Kungsholmen och här har jag bott i 17,5 år :)

Four TV shows you love to watch:
* CSI ~ alla versionerna (vanliga, Miami och New York)
* Navy CIS
* Morden i Midsummer
* Oprah

Four places you have been on vacation:
Väljer mina top 4 då :)
1. Budapest, Ungern -99, tillsammans med Fredrik
2. Korfu, Grekland -87, tillsammans med barnens far
3. London x 2 (-03 och -05)
4. Norge -05 (har bilat längs med Trollstigen och sett ALL underbar natur)

Four websites I visit daily:
1. Scrappiz-forumet
2. Papprikas forum
3. Min scrapsida
4. Min blogg :)

Four of my favorite foods:
1. Chicken Tandoori (wokat) från Mamadou
2. Hemlagad spagetti och köttfärssås
3. All pasta från Al Forno da Gino
4. Laxsushi (det trodde ni inte, va? Men laxsushi gillar jag :) )

Four places I would rather be right now:
1. På solsemester i värmen :)
2. I sängen
3. Ute på fotopromenad :)
4. På nån fikadate med nån kompis

Four bloggers I am tagging:
* Mindi
* AnnaE
* Sandi
* Suss

4 kommentarer:

Sandi sa...

Är inne o hämtar frågorna :) Kul!
Hoppas Fredrik bestämmer sig snaaart, jag antar att du vill :)

Kramen!

Suss sa...

Kikar in en snabbis och hämtar frågorna!
en liten? Hoppas för din skull =)

Kram!

Mindi sa...

Hi-hi vad skoj... ska fixa det under dagen. Har haft en bloggsvacka... ;) Men vad är det Suss och sandi skriver om .... vad är det du vill? Liten? Fattar inget ju så nu måste du berätta... hittade inget omd et i din blogg heller ju. :)

Kram kram kram

AnnaHanna sa...

Hej! Var ju tvungen att kolla vad du menade... skoj!
Nu måste jag ju komma på några att terra också :-)
Orkar dock inte fixa detta ikväll.
Zzzzzz...
Gonatt gumman - kommer snart tillbaka!
Kram //Anna