tisdag, januari 17, 2006

Gäsp...

Jag är trött idag, la mig i badet och somnade som en stock... 1,5 timme senare så hoppar jag ur, då har jag sovit bra länge *s* Är man inte trött då, så säg?

Var ut en sväng till scrapbutiken Papprika idag. Snackade massor med Malin och Åsa, såååå trevligt så!!! Köpte lite saker oxå, klart man behöver lite nytt, eller hur?? Det blev lite papper, lite chipboardbokstäver och lite chipboardtags... Och så rubonsbokstäverna Beach (MM:s) i vitt... Dom har jag verkligen saknat sååååå länge :)

När jag kom hem hade jag fått ett paket oxå... Med 2 nya foamstamps-alfabeten!!! Jag älskar foamstamps OCH framförallt alfabeten :) Dom måste jag testa, kanske blir det imorrn :) Får se till att bli lite piggare först :)

Nu mot tekoppen! Ha det gott, igelkott!

1 kommentar:

Linda Muhr sa...

Vad avundsjuk jag är att jag inte bor i Stockholm!