lördag, oktober 01, 2005

Paaaaaaaaaaaaartyyyyyyyy

Partyyyyyyyyyyyyyyyyy! Hela natten lång!!! Igår var det fredag och jag hämtade min underbart gosiga vän Paula på Cityterminalen! Till min stora förtret hade jag sååååå ont i huvudet... Och jag och Paula som skulle umgås, gå ut, kanske pyssla lite...

Jaja, vid 17-tiden kände jag hur huvudvärken rann av mig. Mäktig och märklig känsla när det händer sådär... Ett helt dygns för jävlig huvudvärk försvann i ett nafs...

Hur 17 ska man våga ta sig ut på party efter en sån resa? Ja, friskt vågat är hälften vunnet. Vi skulle ju bara gå ut en kortis iaf... Så efter att ha delat på en vedugnspizza och några cider, så gjorde vi oss iordning för utgång.

Vi drog till Karlsson, trots att Paula glömt leg:et hemma i Västerås. I värsta fall hade vi fått vända och åka nån annanstans... Men det var raka vägen in :) Sen började en helt fantastiskt underbar och märklig kväll... Klockan blev midnatt, 1, 2 och vips så stängde Karlsson... Vi hade då druckit lite cider, en massa vatten, dansat som galningar (jag bytte t.o.m från mina svindyra Tiger-stövlar till ett par vanliga vita Nike-gympisar, för att jag fick så ont i fötterna *s*)... Vi mottog miljarder med komplimanger etc. Helt grymt och overkligt. Nå, jag och Paula var av ngn anledning inte klara för natten, så vi drog vidare till Tre Remmare på Vasagatan och fortsatte dansa en timme till... Klockan 4,30 var vi hemma. Trötta men lyckliga. Vilken märklig kväll, kan inte minnas när jag var ute så sent?! Fredrik gissar på 10-12 år?!

Idag har jag varit trött, men absolut inte bakis! Sov lite extra länge, sen har jag mått som en prinsessa!

2 kommentarer:

Anonym sa...

weeeeeeeeeeeee....party,party all night long !! glöm inte bort att vi har en ny dejt om ca 10-12 år ;)

puss & kram
Paula

webmosterhelene sa...

Tror vi nog får ha en dejt tidigare än om 10-12 år ;-) Pleeeeeees...

Pussen!