lördag, oktober 08, 2005

Hem & villamässa och bowling :)

Idag var jag och Fredrik på Hem & Villamässan i Älvsjö. Det är 3:e året i rad vi var där, men detta var första gången vi var riktigt besvikna på mässan. Det kändes som en väldigt fattig mässa denna gång, mest braskaminer, spapooler och värmepumpar :-s Fast jag och Fredrik hade en trevlig stund ihop :)

Det var oerhört mycket folk, köerna in på parkeringen var hundratals meter lång. Så vi struntade i att parkera precis vid mässan utan parkerade ca 1 km därifrån i ett bostadsområde istället. Så fick vi en härlig promenad oxå :)

På kvällen bowlade vi (dvs jag, Robin, Martin och Fredrik) på Birka Bowling. Grabbarnas kompisar Erik, Oskar, Kajsa och Alex ville oxå bowla och bokade banan bredvid :) Skoj att ungarna ville hänga på, fast vi pensionärer var med *s* Men det är härliga ungar, man blir underbart glad när man träffar dom :)

Tyvärr gick väl inte bowlingen i mitt tecken, som vanligt. Jag började jättebra och ledde in i 7:e omgången, sen bara rasade det och jag fetförlorade *s* Fattar inte varför ;-) Skoj hade vi iaf :-)

1 kommentar:

Sandi sa...

Ahh, det där känner jag igen.. först leder man stort och sen håller det inte hela vägen.

Vad länge sedan jag bowlade nu, blev skitsugen :)

Kul att ungdomarna ville med ;)
Men trist att ni blev besvikna på mässan.

Pigga på dig!!

Kram
s a n d i