måndag, september 12, 2005

*Zzzzzzzzz*

Jepp, så är det... Alldeles strax på väg i säng. Har varit en hektisk, men skoj dag idag :) Så mycket skoj på simmet, alla var så glada och peppade :) Ja, eftersom jag var det... Så roligt att se hur mycket mitt humör och min glädje påverkar i grupperna :)

Martin var och tränade idag, men inte Robin. Han hade huvudvärk. Jag skulle göra stuvade makaroner. Jag kan ju tillaga det, men vad 17... Mjölken såg ut som om den varit sur i 100 år och skurit sig, så det var bara att kasta det. Trist, för Martin hade verkligen längtat efter stuvade makaroner. Jaha, får göra om det nån annan gång istället. Så det blev vanliga tråkiga makaroner, köttbullar och kokt broccoli. Gott det med, men hade såklart varit godare med stuvade makaroner.

Idag blev jag tillfrågad av Camilla, min vän som är frisörska, om jag vill ställa upp på att vara hårmodell för bruduppsättning och sen bli fotograferad av en fotograf :) Bilderna ska sen upp på salongens hemsida. Wow, det vore ju superskoj! Framförallt om man kan snika till sig bilderna sen :) Vi får se hur det blir, men ja... Vill gärna göra det iaf, är ju pigg på allt sånt :) Skoj att få bli stajlad ju :)

Nu är det dags för sängen för mig, det blir en lååååång dag för mig imorrn. Jobb hela dagen från kl 8. Möte kl 17 på jobbet, sen ut till scrapbutiken Papprika i Tallkrogen för lite scrapkväll :) Ska vara med på en träff där vi ska göra en kakbok (receptbok). Ska bli kanonskoj!

Sleep tight!

Inga kommentarer: